Förskolan

Publicerad 2014-09-03 13:22:54 i Allmänt,

Blev inge vidare bra start på förskolan denna vecka. Då Ellie varit hemma sedan fredags och började idag med att jag skulle lämna henne var absolut inte populärt. Hann gå hem, skicka mail till a-kassan och rosta två mackor innan dom ringde och sa att hon inte ville sluta gråta. Nör jag väl kom fram så stannade jag och det blev genast bättre. Så sedan kl 09.50 ungefär har vi båda varit på förskolan, det har gått hur bra som helst. Just nu ligger Ellie och vilar i vilorummet med några andra barn. Hon somnade där helt själv nu, så hoppas att fredagen blir lika bra, när det varit bra alltså.
Här var vi på väg till förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Hej kära läsare! Jag heter Cajsa, är 24 år och kommer ursprungligen från Örebro. År 2010 flyttade jag till Oslo, Norge för att jobba, tjäna pengar och leva livet helt enkelt. Jag är sedan den 11:e Juli 2012 mamma till min underbara dotter Ellie, och bor tillsammans med min pojkvän Mario som är pappan till vår älskade dotter! I December 2013 så tog Oslo äventyret slut och jag, tillsammans med min lilla familj flyttade hem till Sverige och bor nu mer i Stockholm! Följ med på mitt liv som mamma, min vardag och massa annat kul här på bloggen! Ha det så bra allihopa! - Cajsa Cedergren.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela