Arbetslös..

Publicerad 2014-09-08 11:05:22 i Allmänt,

Det finns bara nackdelar med att vara arbetslös om ni frågar mig. Sitter på "hemmakontoret" och skriver ut, fyller i och bifogar en massa papper hit och dit. Det värsta är att jag måste skicka massor till Norge för att få signaturer där ifrån och måste då använda original papper till A-kassan vilket gör det hela 100 gånger segare. Vad hände med utvecklingen? Usch och fy. Men ska minsann klara det. Förhoppningsvis får jag jobb snart ändå så jag slipper leva på skattebetalarna. Skäms faktiskt lite.

Så är det sån himla tur att jag är en ordningssam och noggrann person. Så jag har alla papper på rätt plats och slipper leta. Tackar mig själv för denna utmärkta kompetens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Hej kära läsare! Jag heter Cajsa, är 24 år och kommer ursprungligen från Örebro. År 2010 flyttade jag till Oslo, Norge för att jobba, tjäna pengar och leva livet helt enkelt. Jag är sedan den 11:e Juli 2012 mamma till min underbara dotter Ellie, och bor tillsammans med min pojkvän Mario som är pappan till vår älskade dotter! I December 2013 så tog Oslo äventyret slut och jag, tillsammans med min lilla familj flyttade hem till Sverige och bor nu mer i Stockholm! Följ med på mitt liv som mamma, min vardag och massa annat kul här på bloggen! Ha det så bra allihopa! - Cajsa Cedergren.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela