Stora tjejen

Publicerad 2014-08-25 23:47:34 i Allmänt,

Idag var Ellies sista "lediga" dag. I morgon börjar hon nämligen på förskolan Tabulatorn här i Råcksta och inskolningen börjar kl 09.30. Ska upp i god tid och göra oss fina tills dess. Själva förskolan ligger så himla nära, tar 2-3min att gå dit. 

Passade på att ta med Busan till Björklunds hage 4H, ca 5-10 min med cykel från oss. Tittade på fåren, hästarna, kaniner och höns. Hästarna var roligast. Fåren var bara läskiga med sitt bräkande tyckte Ellie. Så lekte vi förstås på lekplatsen som var där.

Hästarna fick hö precis, så Ellie konstaterade x antal gånger att dom åt mat. Goa unge.

Fåren.

Klart elefanten också ska ha mat.

Rutschkanan var också poppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Hej kära läsare! Jag heter Cajsa, är 24 år och kommer ursprungligen från Örebro. År 2010 flyttade jag till Oslo, Norge för att jobba, tjäna pengar och leva livet helt enkelt. Jag är sedan den 11:e Juli 2012 mamma till min underbara dotter Ellie, och bor tillsammans med min pojkvän Mario som är pappan till vår älskade dotter! I December 2013 så tog Oslo äventyret slut och jag, tillsammans med min lilla familj flyttade hem till Sverige och bor nu mer i Stockholm! Följ med på mitt liv som mamma, min vardag och massa annat kul här på bloggen! Ha det så bra allihopa! - Cajsa Cedergren.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela