Förskolan dag 3

Publicerad 2014-08-28 11:05:55 i Allmänt,

Idag var vi på plats kl 09 igen och efter ca 30 minuter lämnade jag Ellie på förskolan för att då testa om hon är redo att vara kvar själv. De ringde precis från förskola. Och berättade att det gått jätte bra. De ska äta lunch nu och sen vila och leka. Ska hämta henne kl 13.30 och då passa på att prata med en utav pedagogerna för att se hur det går för Ellie på förskolan i helhet.

Tyvärr hade jag inget roligare att lägga upp men här är min frukost. Ska snart ställa mig och göra lunch. Undrar vad det kan bli.

En annan glad nyhet är att vi ska åka till Örebro på lördag morgon. Mario tog äntligen sitt körkort i tisdags och det firar vi med middag hos hans föräldrar på fredag kväll och sedan med kräftskiva hemma hos Ronja & Daniel på lördag. Det blir kul det! Ska även passa på att ta en sväng förbi Noramarken på lördag eller söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Hej kära läsare! Jag heter Cajsa, är 24 år och kommer ursprungligen från Örebro. År 2010 flyttade jag till Oslo, Norge för att jobba, tjäna pengar och leva livet helt enkelt. Jag är sedan den 11:e Juli 2012 mamma till min underbara dotter Ellie, och bor tillsammans med min pojkvän Mario som är pappan till vår älskade dotter! I December 2013 så tog Oslo äventyret slut och jag, tillsammans med min lilla familj flyttade hem till Sverige och bor nu mer i Stockholm! Följ med på mitt liv som mamma, min vardag och massa annat kul här på bloggen! Ha det så bra allihopa! - Cajsa Cedergren.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela